Vážený návštěvníku, potvrzením pomocí tlačítka OK udělujete souhlas nám a našim partnerům s použitím cookies pro nezbytné, analytické a marketingové účely na tomto zařízení. Volbou Nastavení můžete sami určit, jaké skupiny cookies je možné zpracovávat, popřípadě jejich zpracování úplně zakázat. Ukládání nezbytných cookies probíhá vždy, a to v zájmu zachování funkčnosti webové prezentace.
V tomto okně můžete zvolit kategorie cookies v souladu s vlastními preferencemi.
Tyto cookies zajišťují bezchybný provoz našich webových stránek. Umožňují například vložení služby do objednávky, ukládání dat s ohledem na bezpečnost webu, přihlašování k webu a podobně. Nezbytné cookies nelze deaktivovat, jelikož by došlo k narušení správného fungování webu.
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Díky nástrojům jakými jsou například Google analytics můžeme sledovat, jak stránky používáte, z jakých zdrojů a technologií. Na základě těchto dat můžeme web neustále vylepšovat, aby byl pro vás co nejpřívětivější. Veškerá data jsou anonymizována, konkrétní uživatele tedy identifikovat nemůžeme.
Společně s nástroji třetích stran můžeme zobrazovat vámi preferované reklamy v partnerských sítích přesně dle vašich zájmů. V případě nesouhlasu je vysoce pravděpodobné, že vaše zájmy a preference nebudou zohledněny a bude se vám reklama zobrazovat plošně. Veškeré profily vašich zájmů jsou pseudonymizované, díky tomu není možná bezprostřední identifikace vaší osoby.
Provoz tohoto webu je drahý. Žijeme z reklam, podpořte nás a vypněte si prosím AdBlock pro tuto stránku.
Švédská YouTubová hvězda Felix „PewDiePie“ Kjellberg příchází díky jednomu hloupému videu a bezpáteřní trojici novinářů nejen o spolupráci s Disney, ale i o divácky velice oblíbený pořad pod hlavičkou YouTube RED – Scare PewDiePie.
V současnosti nejsledovanější tvůrčí dvojka české YouTube scény rozjíždí novou společnou sérii. Tentokrát si dali pauzu od klasických minecraftových kolaborací a ponořili se do „horrorové“ survival simulace The Forest.
To, že se náš web hodlá věnovat především herní a YouTubové žurnalistice, jste si již určitě všimli. Nyní však přicházíme s další důležitou novinkou a tou jsou kvízy!
Vizuální zločiny na nejbizarnějším autě české YouTubové scény pomalu finišují. Dříve křiklavě červený polský Fiat Maluch se dočkal leskle zlaté úpravy, matně černých kol a dokonce i první, té nejdůležitější, fáze polepu. Svoji předpremiéru si užil minulý víkend na pardubickém dostihovém závodišti. Nyní je oficiálně představen ve zbrusu novém vlogu!
Dva velice populární youtubeři a jedna z nejbizarnějších her současnosti. Takto lze v jedné větě shrnout poslední video ze série kolaborací mezi MenTem a Baxtrixem. Pro ty, kteří si mysleli, že už tahle hra patří do Youtubového důchodu, mají kluci jasnou odpověď. Pořád dokáže být nečekaně zábavná!
MenTův zlatý Fiat Maluch se před necelými dvěma týdny konečně dočkal své premiéry a mezi fanoušky vyvolal více než bouřlivé reakce. Diskutující pod videem se okamžitě rozdělili na dva tábory. Na ty, kteří zářivě zlatou oslňující bestii obdivovali, a na ty, kteří zhrzeně a neúnavně odmítali absenci čehokoliv zeleného. Jaký bude další osud tohoto jedinečného #MENTMOBILU? Rozhodnete možná i vy sami!
Dlouhotrvající problémy s Youtube algoritmem už delší dobu přidělávají tuzemským i zahraničním tvůrcům vrásky na čele. Nová videa se nezobrazují odběratelům ve feedu, uživatelům se zapnutými zvonečky nechodí notifikace. Rozhodli jsme se proto tento problém vyřešit po svém a jednou pro vždy. Vám tím ještě pomůžeme s vánoční soutěží!
První část produktů v naší adventní soutěži je venku. Koukněte, co vám letos MTEAM a ASUS možná nadělí pod stromeček!
YouTube je největší webová stránka s videoobsahem na internetu, kterou navštěvují miliardy uživatelů. na tomto zdroji budete moci realizovat videa na téměř jakékoli téma, od výukových programů až po televizní pořady. YouTube využívají zkušení obchodníci k rozšíření prodeje tím, že přitahují lidi na příslušné stránky. je možné přitáhnout návštěvnost během a}typu způsobů, stejně jako lidi, kteří jsou často využíváni běžným uživatelem celosvětové sítě. Pokud tedy přemýšlíte, jak vybudovat peníze na YouTube, budou pro vás znalosti během tohoto článku velmi užitečné.